Tetbe aku rasa nyentap...hehehe

nk hupdate2 blog xleh aku pon xphm pe kes ntah..pc aku y bengong agaknye...da mmbiak2 virus dalam pc ni..(as razak kata kt aku..ko kn penternak y berjaya...)hehehe....eh lupa nk wish..epy father's day...pd bapak2 sume yer..so sementara org tua de ni la baik korang blk jenguk2..nnt da xde da xgn dah!! ms tue..cayola ckp den ni haa...pg ni kt opis cam bese la berbloger2 nih..aku tetbe tgk lirik Demi Cinta by Kerispatih..waaa nyentap seyh..tetbe rasa syahdu gilos...pe kes ni beb nk syahdu2..hahaha...tp nk sharing gak lirik ni..sharing is caring kan...

Maaf ku telah menyakitimu
Ku telah kecewakanmu
Bahkan ku sia-siakan hidupku
Dan ku bawa kau seperti diriku
Walau hati ini terus menangis
Menahan kesakitan ini
Tapi kulakukan semua demi cinta

Akhirnya juga harus ku relakan
Kehilangan cinta sejatiku
Segalanya tlah kuberikan
Juga semua kekuranganku
Jika memang ini yang terbaik
Untuk diriku dan dirinya
Kan ku terima semua demi cinta

Jujur
aku tak kuasa
Saat terakhir ku genggam tanganmu
Namun yang pasti terjadi
Kita mungkin tak bersama lagi
Bila nanti esok hari
Kutemukan dirimu bahagia
Ijinkan aku titipkan
kisah cinta kita selamanya

sedeykan lirik lagu nih..tp da xde pe2 meaning da pon...cuma bes tgk lirik tu jer...aku kn da gumbira skrunk..
p/s:pakcik sekarang da terbukti sape y gelojoh n xpress kan2?

StOrY mInGgU nI...

dis wek aku nk story 2 benda y jd kt aku..hehehe..mmg ble pk2 blk lawak pon de..bengkek pon de..n mcm2 prasaan aku rs..bermula ngn kes makanan aku ilang...waaaaa mmg sadis ble aku ingat balik..da la aku pose ari 2..da la dr kt opis lag aku da tebygkn isi ketam tue..aku plan ms bebuka aku nk masak letak dlm megi aku..hukhukhuk...tp bila blk umah xsilap aku dlm kol 7 lebey la..aku bukak peti ais tgk2...WHAT THE FISH!!!..ilang...huh!!!mmg xbley blah tOl sape y curi aku punya makanan tu..da la aku pose..mau nangis rasa masa tu...siap ty osmate aku cda..kot2 la dia nmpk ke..dia pon xthu y besnye cda siap pujuk aku..ni antara dialog dia kt aku...
cda:la ilang ke..xpe2 jgn sedey2..nnt kita beli byk2 eh...
aku:xmo2..nak y tu gak..
cda:xpe la sok je kita beli..

ish2..bla tgk blk dialog tu rasa cam cda pujuk aku cam budak2 jer..hahaha...tp smpai skrunk still menjadi misteri aku n cda..ke mana ilangnye makanan aku itu...

kes ke-2 plak br je jd smlm..y ni pon wat aku sedey n trasa hangin 1 badan...ntah tetbe rs nk baca blog "sipakcik" aku nih...pas2 gatai tol tgn nak baca komen..tetbe...mata aku tebaca 1 komen dr kwn dia..ni trus wat aku rs ish..xleh nk gambarkan prasaan aku ms tue..sape kah y d maksudkan itu..aku da rs cam nk nangis dah ms tu..tp kt opis kn..aku kontrol jer..then aku ym ngn "pakcik" aku..ty sape tu n etc..dia besggh2 yakinkan aku...mula2 cam xbape nk caya gak la kan..yela da kt2 ujng bln ni tetbe kuar STATEMENT MAUT camtue..ofcourse la aku rs cam pe2 ntah..so aku kool blkla..tdk mau makan mggu aku majok tau....hehehe..pe2 pon pd "KWN" dia tu kenyataan lu bikin gua panas beb!!!!...

im become older than yesterday..

mlm senin aritue aku kuar ngn sue..tujuan utama nk anta makcik tu blk bkt jalil..de ptt mc ari senin..melepak kt umah aku..hehehe..mls tol makcik nih..pas blk keje amik sue kt umah then meronda2 ngan sue..y besnyer..aku y nk beli kasut..tp mcsue plak y p beli..hahahaha...aiyak sue da bape byk kasut daaa...urmm..sbb aku aku berpose ari2 p mkn kfc y baucer petronas tue la..helmi(husband kinah) bg 1 buku kt aku..jenuh la nk perabih..hehehehe..sbb ramai org aku suh mcsue p cr tmpt dl..den aku q la..y bes smpai turn aku..bdk cashier tue da cuak sbb aku muka ketat..hahahaha..aku tgk dia nk senyum pon x,nk seyes pon x..las2 aku sian aku pon sengihla kt dia..br aku tgk muka dia ok blk..kompom takot la tue..tgh aku q tetbe de sorg plakon dlm cite pe ntah..aku pon xngat..mcsue pe lag..ngn geletisnye tesengih2 tgk aku..hahaha..pas mkn kenyang2..anta sue blk..aku pon blk umah...
sampai umah dlm kol 11 lebih..b4 tdo dpt sms dr sue..cet wish awl gler kt aku..tau la besday aku.alasan takot dia tetdo awl..hahaha...hampeh tol sue..pas2 sms ngn buah ati aku..hehehe..tpt kol 12 dpt wish dr kwn2 aku n my luvly hehehehe...thanks "awk"..really luv u..hehehe...
sok plak peg opis waa kili lupa beli adiah kt aku..smpai ati kili..huhuhuhu...cam bese xde celebrate pon kt opis juzt clicks wish jer..but kili nk beli kek tp aku xnak..aku nak adiah la kili..nk jgk..smpai skrg aku tuntut..huhuhu..xsaba nk blk keje sbb mlm nak kuar mkn2 ngn *** hehehe..even bkn candle light dinner pon..tp ckp2 wat aku rs bahgia..de dpt adiah dr cik abg syg..hehehe..blk dr mkn..nk tdo tpat kol 11.59 pm tgh aku dok sms ngn cik abg n mcsue..tetbe....mesj aku bebunyi ngat kn kwn2 aku y msj..tp no tu cam aku knl..hehehe..it make me suprise..haaaa dpt wish dr some1 y pnh aku rpt dl..urmm..anyway thanks for d wish..we still friend yaaa...
k la mls nk melalut..lupa nk snap adiah dr cik abg..hehehe..eh2 lupa mcsue bg gak adiah kt aku..tp lg gns da la xwrap men bantai bg cam 2 jer..hahahaha..pe2 mcsue time ksh byk2..wey mai umah aku ujng bln ni wajib...