Kenangan lagu nespray...

salam pd sume..arini tetbe je ms bgn tdo trus otak aku teringat 1 lagu ni..aku xtau tajuk lagu ni tp lagu ni mmg mmberi makna y amat2 mendalam pd aku...lagu ni kalo xclap aku ms aku form 3 ke form 2..mmg dh agk lm lagu ni...lagu iklan nespray...kalo korang dgr n tgk lirik ni mest korang pon suka..sbb lirik ni byk mmberi makna dlm idup aku smpai skrg..bla aku belek2 blk buku aku skolah dl2..mest kt tiap2 kulit buku tu de lirik lagu nih...puas aku cr lagu ni kt utube xde..ni aku share lirik lagu ni..hopefully lagu ni pon dpt mmberi inspirasi kt korang specially adik2 skolah..sbb bg aku lagu ni byk bg aku pengajaran n semangat tuk bejaya..ok kt bwh ni aku share lirik lagu nespray...


"Sayalah permata anak kesayangan,
kebanggaan ayah dan ibu,
saya dbesarkan dengan kasih sayang,
hanyalah yang terbaik untukku,
menjadi harapan di masa hadapan,
sayalah anak yang CEMERLANG............"




cayalah..mmg tiap2 kali nyanyi lagu ni mest aku besemangat gler...pd kwn2 seantero ngn aku tu mest korang pon rs cam aku rs kan...

1 comment:

anih94 said...

mne nak cri...lagu ni...