Mata kena infection..

Semalam punya cite berjangkit ke hari ini...mula-mula story ni kes spek aku patah 2..kira da 3 ari la aku idup tanpa spek...so cam org buta la idup aku skrg..

camnila mata aku sekarang gara-gara pakai lens..smlm masuk opis ok lag..merah xtruk..blk umah pon leh tahan lg..tp pag td masa nak mand dlm bilik air..mak aii aku tgk kt mirror cam kene sakit mata..da la betaik..mula tepk sakit mata ok gak dpt mc..hehehe...tp aku tau ni sbb infection lens tu..nak kata xcuci bersih...da mcm2 aku wat..tggl x berus je lg lens tu...so arini peg opis aku pakai lens..sampai je trus bukak..so seharian aku xpakai spek kt opis...kira aku buta la arini..1 lag aku suka baju yang aku order kat Wardah Wardrobe da sampai..pasni leh meralam ngan baju baru la nampaknye...reunion incik suami nnt leh pakai baju baru..hehehehe...k la aku da mls nak menaip panjang2 sbb mata da pedih n kepala pusing2...nnt rajin aku continue lag...

No comments: