Tetbe Incik Suami menjadi Rajin..

Wekend yang sangat mengujakan...bukan pe sabtu aku kene keje..incik suami plak xkeje..so pepagi lg aku wat bekpes tuk dia..n ms aku wat bekpes tu incik suami peg joging...gler rajin konon nak fit..tp aku tgk bdn je slim perut boyot jugak..hahaha...pas 2 siap kutuk2 aku lag...ckp aku suda gumuks...oit2 aku gumuks sbb slalu kene pam la..da transfer segala bagai lemak kt aku nih...camne x jd gumuks...

Blk joging aku serve la bekpes tu..aku da tau da kalo wat nasi goreng kompom mkn lebey punya la..sia2 je p joging wahai suamiku..mkn aku tgk bertambah2 jgk..ahahahaahaha...da siap sume aku pon ckp nak p keje...ok fine tgh aku besiap2..aku kuar bilik je tgk da tdo blk dah laki aku tu...ceh..mmg xde hasil la pulun joging td..b4 kuar umah aku da pesan arini kn tlg aku buang sawang,sapu sampah,mop lantai..bese la org laki nih ngaku je..so aku pon peg opis...kejap je pon wat keje tu..Blk opis aku hrp umah da cun la...buka je pintu umah ish..ni hangin 1 badan nih...bole plak men game..tau la da nk world cup xyah la pulun men game FIFA tu...bla aku ty leh plak menjawab tgh xcercise jari..hoi!!!!...sgt panas ati gua beb..

Nak wat camne sbb da mls aku pon mls jgk mogok xmo kemas umah..biar je..so ptg dia ajk kuar mkn sate kajang..bab mkn sume aku suka...mulut ni asyik ckp nak diet..tp bla ajk mkn sume aku blasah beria2..tp d sbbkan aritu aku punya nafsu xbape nak ok gara-gara ubat aku amik..so aku xbape nak melantak sgtla..aku biar je la laki aku tu pulun sorg2...seyes aku rs cam nak muntah bla aku mkn ubat stabil kan hormon tu..sape penah amik bgtau aku side effect dia..n bla aku thn mkn...ishh...mmg xleh blah rs cam parkinson da aku rs...bla aku ckp kt incik suami ..bole plak dia ckp..berkorban la skit..(xleh blah betOl...cam nak berjuang la plak)..ni pon da start pening2 blk dah...arghhh..agknye ubat tu tgh melawan2 ngan hormon jantan aku tu kot..sbb ms aku jmpe doktor..dia ckp kemungkinan hormon jantan aku da lebey dr hormon pompuan...hahahahaha...pttla segala bagai bulu naik xtermasuk bulu2 y sedia ada la...
.tp nasib ari ahad tu tetbe trus jd rajin kemas umah..xyah aku nak request2..tp y aku hangin skali2 aku kn wat keje jugak...siap kemas bilik+stor+buang sawang+tukar cadar mmg superb rajin la ahad tu...dlm ati aku ni mest nak upah lebeyla nih...ishh...mmg kn bg upah la jwbnye...(hahahhaha...)

Smlm punya cite lg la..sbb ms lunch aku teman k.jaja p MAS tukar tiket..so konon2 dlm ati nak diet..hamik ko 1 bdn rs meroyan...blk umah trus aku msk nasi,wat asam rebus+sotong kering goreng sambal...dan hasilnya 2pinggan nasi aku balun tanpa rasa bersalah..hahahaha....padan muko nak diet konon..kalo da tau dlm treatment tu jgn ngada-ngada nk diet2...mkn je la...so arini pg2 lag aku da masak nasi goreng..even nasi goreng aku xmasin..tp aku bedal jugak sbb nak menjaga perut aku n lemak2 aku nih...hahahahahaha....mggu ni blk kg..so sgt keterujaan...daaaaaaaaa

No comments: