11:25 pm @ opis

Tengok tu kol 11:25pm tu dok kt opis lagi aku...gler gigih kan...betapa tabahnye aku ddk opis..ikut ati nih xtabah mana pon..mana la org nak tdo opis..nak plak tggl laki tdo sorg2 kan...xsggp weh!!!....tp d sebabkan SAYA YANG MENURUT PERINTAH...dengan rela yang xberapa nak rela dtg keje jugak mlmni...adoiyai...seyes sadiskan..memikirkan korang2 sume tdo d atas katil nagn tilam y empuk..walhal aku pon xde la tilam y empuk kt umah tu...sure incik suami suka sbb dapat konker sume keluasan tilam malam nih..ciss....aku jugak la y tdo atas kerusi mlmni...hangin weh!!!..
Sambil wat keje layan lagu n makan roti canai...pagi-pagi buta dok makan roti canai..siang tadi skit punya diet..nah skrg balun roti canai...uwaaaa.....kalo camni kompom mengembang lagi la....so sok sape2 nak ikut aku lagi dtg keje sok..sila kembangkan hidung anda..cepat kembang sekarang.........ok sekarang mau wat keje...FOKUS!!!

No comments: