xtau nk letak tajuk pe......

lately ni aku bz skiT sbb kn attend course SAP e2e..seminggu ulang alik putrajaya ke kl nun........penat n sakit otak xyah ckp la........da la de exam nyampah tol aku.......sume org stress sbb pk exam..kalo fail kn reseat sape nak nyah.........mak xsggp noks!!!!so arIni merupa lastday n exam day n Alhamdulillah aku lulus.......n yang paling xtahan tu siap sama markah ngan ngan dak an........hahaha......camne x sama siap meniru lagi........hahaha..nasib ko la park oiii...abih ni de lagi dua training.....eee...nyampah aku.......
Nxtwek masuk opis............urmmmm.........xtau la keje apa y menanti seminggu xde.....y surenye weken dpn kn keje wey!!!!!da la kn tdo opis.....sian cik suami tdo sorg(padahal sian kt aku hahahaha)......byk keje weh mls nak pk.........bajet arini nmpknye xde bonus lag.......asyik dpt bantuan kewangan jer rm500........tp okla dr xde kan.....y paling best cuti bersalin dpt 90hari n PTK dimansuhkan mulai jun thn dpn.........yahoOOOOOOOOOOOO.........so pd sape y plan nk tambah anak tu da leh start produce tahun ni.heheHe........k la mls nak melalut.........kang kalo rajin aku sambg merapu lagi......dadadadada........

No comments: