zzzZZZZZZZZZZ

Arini kat opis da bape kali aku hentam tdo....mengalahkan orang yang bejaga malam..ngalahkan zaman study..kalo study dolu2 memang kuat tdo...tapi yang pelik malam tadi aku da tdo awl..gler ngantok...matila camni kalo ari2 penyakit tdo ni ada...adusss...jenuh jugak kan..dari semalam masa tunggu incik suami balik keje...(incik suami mggu ni keje sampai malam yer..noted sangat gigih)...sambil layan tb aku tetdo...then bile incik suami balik aku trus menonong masuk bilik tdo..sampaila tebawak-bawak kat opis nih...pagi tadi aku da hentam tdo..(ni kes bos2 xde kt opsi yer..sume tikus2 pon kuar)..then after lunch dalam kol 4 lebey tdo lagik...jenuh n kompom balik keje japg aku tdo lagik...orang kata tdo banyak malam nnt da xngantok..tapi bagi aku sama je..aku tdo banyak siang..malam kang kol 9lebih da tebongkang balik dah.untuk kesekian bape juta kali ntah aku dok menguap xabih2..ni kalo letak kepala kompom tdo balik nih...orang cakap kuat tdo banyak toksin dalam badan..Tol Ke????

No comments: