ANAK SAPA LA NIH???????

Anak sapa yang sihat teramat nih.......kalo dapat mau peluk-peluk feeling bear kan........xpon mau cubit pipi yang tembam tu..........tengok badan memang mantop giler.............haaaaaaaaaaaaaaaaa nak tau ke aku hamik mana pic tu??????meh cni aku story....

Pic tu aku jumpe dalam lappy aku...saja tetbe plak teringat zaman dolu-dolu,so godek-godek gambo lama...makanya terjumpa la this picture.....waaaa gedamboom kan...sangat la sihat ini budak...nak tau kan sape tu ler aku masa kecik-kecik dulu...mengikut cakap mak aku....kalo zaman tu de contest baby sihat ke cute ke...(wahh tetbe prasan cute)....kompom aku adalah juara menanti..mau tahun tu aku pegang jer....cam dato ct tu...hahahahaa.....agak-agak de blogger wat contest baby cute leh x aku masuk letak pic aku zaman kecik-kecik dolu-dolu....mesti sapu bersih la..hahahahaha.....masa ni mak aku cakap aku dalam 4-6bulan kot...masa ni xleh duduk lagi tapi sebabkan aku ni cam bluehyppo so automatiknye aku leh duduk....hahahahaha...nak anak macamni???yang preggy tu slalu-slalu usha gambo aku...xpon jadikan wallpaper desktop tu....(waaahhh xhenggat donia)bajet ko tu mia sara ke??....aku n kakak aku selalu bising kat mak aku..sebab tu la kiteorg ni payah nak kurus sebab dah de gen gumoks padahal ko sendirik yang malas nak xcercise okay!!!!!

p/s:agak-agak la kan...anak aku nanti dapat x jadik cam aku dolu-dolu???ke renjong(bhs kedah okay) cam incik suami????

4 comments:

ffeeda said...

wah..haiza..geram tgk paha n lengan tuh...mcm nak cubit jer...

cikcoklat a.k.a Haiza said...

cubit2...kalo cubit time tu okayla..try cubit skrg mau kene pelempang balik..hehehe

Keyn said...

hu3.comeinye..follow u..:)

cikcoklat a.k.a Haiza said...

keyn...thank...