Anniversary pertama

Semalam genap 365 hari aku sah menjadi isteri incik mohamad sofi.....pejam celik kejap je aku rasa....baru usia setahun perkahwInan kami....mmmmm.......bila kenangkan balik rasa cam xcayo pon ada...maklumla aku kenal incik suami sekejap je xsampai sebulan trus decide bertunang.....giler gelojoh kiteorang nih.....hahaha.......jumpe xsampai saploh kali trus ajak tunang.......rasa cam mimpi aku plak bole je trus terima.....inilah dinamakan jodoh.kalo da jodoh tu sume yang berlaku sepErti air yang mengalir.......kenal incik suami bulan mei then jun bertunang n nov nikah......xsempat aku nak berfeeling lebey ngan incik suami.....sumenyer bercinta lepas kawen.memang betul la bercinta pas kawen lagi heaven........layan pic dulu


ni masa kali kedua dating
ni plak peg kenduri kwn inciksuami

kali ketiga kuar

hamik da bertunang
muka mak terover plak........









semoga kasih sayang kita berkekalan sepanjang hayat........n semoga Allah permurahkan rezeki kita untuk menimbang cahayamata....pas kawen barula kiteorang bercinta bagai nak rak......setiap hari de sayang......hehehehe

1 comment:

... said...

congratulations & Happy Anniversary