KREATIF TAK AKU????

Hari ni aku rajin update blog..........meh nak marathon update..........ari ahad baru ni de aura pe ntah incik suami aku ajak pegi nilai.......tapi seblom pegi da kene warning dengan incik suami........pegi saja jalan bukan untuk bershoping.......uuuwwaaaaaa da agak dah........so masa jalan jalan tu aku n incik bos tebekenan dengan satu bakul ni.........tapi problemnye kalo beli bakul kene de bunga........kat cni bermulanya konflik aku ngan incik suami.....layan dialog aku tu

aku : ala kalo beli bakul ni kene letak bunga..
incik suami : beli je la bunga yang da siap.......kalo nak suh bini xdak seNi langsung.........
aku : bukan xdak seni la.......xreti nak beli bunga apa ok!!!

then trus kuar kedai tu naik kete geRak pegi kedai lain tengok-tengok lagi.......lastly incik bos bersuara beli je la bunga tadik.aku ni da rasa cam geram pon ada,yang tadi xde plak suh beli...so dengan penuh kegigihan aku aku ke kedai bunga tuk beli bunga........pilih punya pilih lastly aku decide nak gubah sendiri...........hahahaha.........giler gempak aku yang nak menggubah.........tapi sebabkan xtahan asyik kene kutuk ngan incik suami so aku nekad nak tunjuk skill kat incik suami..........so mula nak pilih bunga tu matik kutu gak........da banyak sangat bunga harus la kepeningan otak aku mikir nak pilih kan........bila aku tanya kene smash.........so sangatla berbisa bila keNe smash.......lagikla menambah semangat nak tunjuk skill..........da beli sume dalam kete kene smash lagik weh!!! "balik nanti jangan dok simpan bekas ngan bunga nih" aku deNgan riak n takbur jawab "balik ni trus gubah la...ingat bini ni tangan kayu golf ke????now tengok je  hasil tangan aku ni..cam xcayo den...rupanya aku jugak ada bakat dalam menggubah..hahahaha....sendiri masuk lift..sendiri tekan...pada sape y nak order tu leh la yer...erk..pe kes tetbe nak berbisness bagai...

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
 v

 


4 comments:

Ietams said...

balas singgah sini kejap,
sweet bunga tu..

KayNisa said...

bunge lavender kn? bunge btui ka?

cikcoklat a.k.a Haiza said...

Ietams:sweets like coklat huhuhuhu

cikcoklat a.k.a Haiza said...

nisa:mai mana nak carik y ori dik oii.......tapi nmpk real kan???teror x akk