LU PIKIR LA SENDIRI TAJUKNYER

da bape ari xupdate blog aku nih..bukan pe sebab tengah blur xde idea nak nulih pe..lately agak kemalasan yang melampau untuk update...bercerita weken y sume cuti 3ari tu...aku nih cam bese ler..tak balik kg kan..so dudukla teperuk kt umah..xceli khamis tu de sale jcard kt jusco cheras selatan...aku ngn opismate aku sanggup time off pagi semata-mata nak ke jcard sale..gler gigih..dengan high heel tekedek pegi...asalnye aku just nak tengok-tengok je..ntah aura pe ntah y meresap trus capai barang kompius aku kejap....tapi memandangkan q yang terlalu panjang tuk bayar so aku matikan niat a.k.a kill trus niat nak soping sakan......lagipon troli da abih sume org amik.so aku ngn opismate aku dengan penuh kegigihan pegang je barang yang kteorg beli........memamg rakyat malaysia ni suka beshopping la.pantang de sale da rupe semut kerumun gula aku nengok........termasukla aku jugak.geram je aku tengok rege comforter.........ikut napsu yang gler membara mau angkut je,tapi kang nak bawak camne mau aku heret je kalo da penuh tangan........xceli incik suami xtahu pon yang aku pegi jcard nih...kalo tau matik kutuk mak noks!!!!kaki aku nih xyah dok cakapla gler babeng sakit sebab berdiri tuk beratur bayar skit punya lama dengan pakai heel lagik..nyesal aku xpakai slipper pink aku masa tu.........abih shopping singgah makan kat restoran ulam bangi.sebab kelaparan blasah makan nasik xhenggat donia aku n opismate aku nih............bayangkan gler gigih shopping lapo n dahaga pon sanggup tahan........hahahaha......malas nak amik gambo sebab masa tu mood da low gler penat...........memandangkan jumaat tu coti coti malaysia (depavali macha) so baet leh rilek la malam tu.....aku malas nak memasak so aku ajak incik suami ngan anak buah dia kuar makan steamboat antarabangsa kt bangi........bagi aku ok la tapi aku lebih prefer redwok lagik.......da kenyang isi tank incik suami aak plak pegi downtown cheras......mak aiii gler malas aku sebab kaki da sakit xlarat nak bejalan......tapi incik suami xtau kan kang kalo cakap mau kene fire so gagah ugak pegi sana......as ussual la kalo pegi tu cuci mata je la....beli haram la....heheHeHe......like incik suami cakap mula kita usha je dulu....pastu bajet.......cukup bajet kite beli......tengokla incik suami aku nih......nak kata akauntan bukan........mujurla aku da paham bebenor kan.....mula kawen dolu muncung bedepa jugak la.....now da imune so paham sangatla......hehehehe.........ish da xlama nak anniversary aku....aku de ani nak story pasal aku n incik bos kan.....so tungggggguuuuuuuu

No comments: