Pelik tapi benar....

Arini walaupon weken...aku tetap bangun awal weh...xcayo????cayolah kan bangun subuh..mestila bangun awal...tapi superb xtido balik ok...ulang taip x tido balik...takjub aku kejap...slalu weken pas semayang aku mest tdo balik..tapi arini tetbe jadik superb rajin...buat bekpes then mesin baju...sebabnye incik suami aku adalah keje..kadang2 tepk jugak aku..incik suami aku ni keje sampai ke weken xpenat ke????kalo macamni consistence sepanjang tahun..agak-agak tahun depan dapat apc x incik suami aku tu????hahahaha.....memang workerholic la,sampai aku stress duduk umah sorang-sorang..tapi arini aku suka sebab nyah fida n nyah biku ajak aku pegi jusco..mau mak xmau pegi nyah...lepas je incik suami kuar keje..aku plak kuar ke jusco....eh kejap aku de story nak cakap..tapi aku da lari dari track asal...ok-ok reverse balik....
xceli pagi tadi aku wat nasik goreng...giler subuh-subuh dah menumbuk lesung batu...matiklah orang bawah umah aku yang dengar..mau hangin kan...ada aku kisah!!!!...hahahahaha.....aku ni dah banyak kali jadik camni..tiap kali aku makan makanan yang aku masak mesti aku kene sakit perut....tapi orang yang makan xsakit perut plak..musykil aku...so adakah aku ni memang xboleh memasak???atau perlukah aku mengambil pembantu untuk memasak kat aku?????pelik tapi tu ler jadik kat aku...

1 comment:

KayNisa said...

ceh, alasan mau bibik lah tu. kehkehkeh.. larikkkk, nanti k.haiza pulaih tinge.