UPSR KUAR ARINI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

HOHOHOHO...scary pada adik-adik yang amik upsr tu..result korang sume kuar arini.....pe lagik pegi skolah cepat-cepat...pegi amik result tu...ingat masa aku dolu-dolu....pegi amik result tanpa perasaan...hahaha...orang lain dapt 4A aku rilek jer...yela aku bukan kategori budak bijak pandai okay....kalo exam tu xde la listed naik pentas..kalo naik pon takat wat persembahan...hahaha.......arini anak buah aku yang sulung akan amik result dia...aku as makcik wish abang iskandar dapat result flying colour k.....dapat 5A tu sume da janji adiah macam-macam..hohohoho.....heaven weh..aku dolu arwah ayah siap janji nak bagi rm100 tuk setiap subjek yang dapat A...tapi tu la sebab terlalu bijak sampai xterbagi bapak aku tu kat anak dia sorang nih.....


So pada adik-adik...(wah adik-adik ke???) GUD LUCK yer...ingat yang xberjaya tu xsemestinye akan gagal selama-lamanya..percaya pada diri n yakin setiap kejayaan tidak akan mudah diperolehi..sebabnyer aku da alami sume tu...aku bermula dari bawah untill berjaya dapat degree....so doa-doa kan lah aku d murahkan rezki tahun depan untuk further study wat master k...ta-ta-ta-ta

2 comments:

MrShah53 said...

hopefully rmai straight A's

cikcoklat a.k.a Haiza said...

a'aahh harap2 camtu la