BE Oh Buffer earning...

Haa kan baru-baru ni aku de story pasal be yang aku dapat...so arini aku nak story lagi...ni kes semalam aku leh mimpi pasal BE nih..kompius kejap...betul-betul addicted nih..hahahaha..sampai masuk dalam mimpi..tapi yang pelik tue bukan BE aku..tapi BE kawan aku...padahal dia xde la plak blog nih...hahaha...dalam mimpi tu aku pegi jalan umah dia then siap ternampak be yang dia dapat tu display kat board...hahahaha..bongoks punya mimpi...ni kes BE aku semalam la ni..asyik dok tengok BE je sampai termimpi-mimpi..hover plak mak....mimpi BE padahal laki dok tdo kat sebelah...meh aku display BE baru yang aku dapat semalam...

Mimpi BE je pon..bukan mimpi basah...hahaha...erkk de ke pompuan mimpi basah jugak????

4 comments:

BUNGA said...

sampai termimpi2 tu.. dahsyat sungguh penangan BE ni yer.. hehee... banyak sungguh BE haiza ni... BE saya bnyk dah jadi ME laa.. sedih2..

cikcoklat a.k.a Haiza said...

tu ler pasal leh termimpi2 plak..

geekz36 said...

siap mimpi tu, dasyat !

student said...

hebat penangan BE sampai mimpi2 tuh.. kasihan pada cik abang.. :)