Selamat Berjuang Skuad Malaysia

Hari ni de game bola kan...erkk sejak bila aku begitu taksub sangat bab bola???b4 ni ada aku kisah!!!..tapi sebabkan aku nyampah tengok komen-komen dari orang yang mentality rendah ni..isu laser jadikan isu..trus aku jadi menyampah...bodoh punya alasan...pasni meh panggil aotomen...gaban..power rangers n seangkatan dengannya ke Stadium Bung Karno di Jakarta..kasi laser 1 stadium..hakhakhak....eh julia perez nak pakai coli laser kan???xdan nak guna aku rasa da kene terkam ngan orang indon sendirik...hamik xpasal2 kang ilang tetek tu...hahahhahahaha....................
pe2 pon pada skuad Malaysia GUD LUCK N ALL THE BEST....pepon saya sayang negara saya MALAYSIA
GUD LUCK

1 comment:

Salmah Hassan said...

he he he... coool... teman sokong 100%. kat umah nih ada sorang ninja cosmos, leh bwk gak pi. Tapi dah udah game lak. ishk ishk.