Tag Dalam Segmen bloglarian

pepagi nan ujan nih..tetbe kene tag oleh cik nisa plak...hadoi.....tag nih dari segmen bloglarian....meh nak jawab tag tu...

BlogLarian
 Cam karangan la plak aku rasa...hehehe..pepon meh aku nak menjawab soklan nih...
1) Lengkapkan Slogan "Saya suka berblogwalking kerana...." (tidak lebih 30 patah perkataan)
  Tengok blog yang cute-cute dan boleh belajar nak buat blog secomel diaorang selain boleh berkenal-kenalan dengan blogger-blogger yang lain....n paling penting  suka baca entry-entry y kreative  yang best2 sebab mcm2 style dorang menulis 

2) Follow BlogLarian - sudah diikuti
3) Tag rakan kemudian beritahu mereka
 

11 comments:

BUNGA said...

ini contest ker cikcoklatsweet? saya tak berapa pahamlaaaaa.. saya bdak baru belajar.. hehe

cikcoklat a.k.a Haiza said...

hehehe...xla..ni cam bw jugak..lagik senang..n nak up traffik blog..join2

PiKOk said...

time kasih tag Pikok..:D

FareedSairi said...

Assalam...
Thanks sudi join BlogLarian.
Bole cek di senarai ke 23

honeyvsbee said...

ramainyer join kita pun join jugak..

al-lavendari said...

salam maal hijrah.

nampaknya kita dalam satu grup di bloglarian.

CikSweety85 said...

thanks coz tag me!

Lelaki Ini said...

wah
besh2!
selamat berblogwalking

feresa~* said...

cikcoklat..nak tanya..taw x mana2 pusat aerobik kat area utem durian tunggal atau pun area melaka??

Keyn said...

saya pon x paham :P

ardinihumaira said...

best kan BL ;)