Haruskah Amik pic bermuka cumel????

Lately ...aku sangatla bermalasan untuk hupdate blog...ntah antoo mana nyampuk kasi malas....pegang ja lappy trus matik idea...b4 tu punyala karangan berjela-jela...tapi ngadap je lappy trus ilang....tambah plak lappy aku yang keyboard meroyan tu....haaa meh cni aku tengah banyak idea nak nulih...
Bila aku blogwalking...aku prasan banyak bebenorla pompuan-pompuan yang amik gambo sendiri pastu buat-buat muka cumel...aku pon pelik..haruskah membuat muka cumel???dah la amik gambo sendirik2 then wat plak muka bajet cumel......... nyampah plak aku tengok....erk..de ke yang terasa???tapi tOl la apa yang aku cakap nih...amik pic dalam toilet pon jadik...hahaha....tapi memang xleh blahla wat muka cumel tu..seyes meluat plak aku tengok....amik je la gamba muka asli..xyah nak bajet cumel..kalo dah azali xcumel tu...

yang ni aku suka..sbb sooo cute...

No comments: