FRIDAY 8:24pm

haaa aku kat opis lagi nih...pas balik gym trus berdesup pegi opis...dah 3 minggu ni aku keje weken...haishhhhhh.....laki bini dok pulun keja ja nih...letih wey...nextwek dah kn outstation...7hari weh tinggal incik suami..sob..sob..sob...malam ni de xtvt update kernel ngan patches sap..adoi....time-time camni la nak wat..dah la bulan ni asyik kekurangan kasih sayang..mana xnyer...incik suami plak gigih keje every week n weken...mana la bini xkekurangan kasih sayang..hahaha...nxtwek kurang kasih syg lagi nih...labour day orang coti-coti..aku kene outstation...haishhhhhhhhhhh lagi la...
Arini aku suka lagi sebab pegi gym n aerobik de sorg kakak tegur aku dah kurus skit..hehehe..tp tanda-tanda cik P lom ada lagi nih..agak-agak kalo xtive gym n aerobik terkinja-kinja ada effect x nak pegnen???aku ni terlalu obses tuk turun berat semata-mata nak stabilkan cik P..kang xpasal-pasal len plak jadiknye....haisshhhhhhh lagi.......

No comments: