aku lapar

lately nih aku asyik lapo je....dah makan japg lapaq balik...haish nape eh..adakah kadar metabolisme aku dah tinggi????hahahahaha..........tapi seyes ni pon tengah dok menaip rasa lapaq lagik.......nak kata tak makan nasik....pagi tadik aku dah balun nasik goreng.....then tengahari aku makan nasik goreNg lagi......xyah masak yo arIni sebab incik suami adalah bekerja......so hip....hip.......horayyyyyyyyyyy..............
Pegnen ke?ishhhhhhhh kompom x la sebab aku dah test result is dukacita dimaklumkan keputusan adalah NOT PREGNEN.............no hal la gua okay punya even aritu mood sua suwei.......nak cek lagi cam malas la..tunggu je la cik P datang...nape eh asyik lapaq je????okayla nak pegi makan buah pelam sat.........adios babeh!!!!

1 comment:

ummiarissa said...

saya sukalah bila lapar...macam2 resepi leh cuba...biarpun hanya makan nasi dan ikan bilis gorengggg...hmmm...yummmy