Kelesuan...

Lately nih aku asyik xlarat jer...pahit mulut...ngalahkan orang demam...nak minum air masak pon xlalu..ari-ari kene minum air manis baru leh telan...pegnen kah??tapi xpegnen pon...tu yang pelik..seyes pagi-pagi buta aku dah balun air rebina...sebab tu je yang leh telan dek tekak aku...makan still cam bese la..tetap lalu...tapi dalam kuantiti skit ler...tapi kemestian kene berserta dengan buah...pelik betul...nape eh leh pahit mulut????de x yang cam aku...ke sebab ubat yang aku makan eh...
ubat dah cukup cycle 21days...tapi cik Peah lom muncul-muncul lagi...dah la cik Peah nih xdatang jumpe aku hampir sebulan 20 hari dah....upt result negetive...sure la kalo makan pil hormon xkan pegnen plak kan...de sesape leh bgtau x...kompius aku..pagi tadik telupa plak nak wat upt...hehehehe...gigih incik suami beli suh wat upt sebab tengok puan bini dia dah cam orang pegnen....tang mana pon yang sama simpton aku xtaula..tapi kalo tang perut tu kompom 100% dah cam orang pegnen 3 bulan...hahahahaahaaa...

p/s:pasni bz skit la minggu ni..sbb jd pengasuh ank kakak aku...dah la 1st time ni nak jaga budak...adoi...kompom kelam kabut aku ngn incik suami...

No comments: