Jiwa Tak Berapa Nak Kental..

Lately aku perasan la kan jiwa aku macam xberapa nak kental je...ye la sebelum ni aku nih jenis yang susah nak nangis...memang kalo tengok citer sedih tu haram nak kuar air mata...tapi kan aku perasaan la..sejak-sejak aku pegnen jiwa aku nih dah xberapa kental...tengok citer sedih mesti ratu air mata...nak-nak plak kalo citer sedih pasal mak-mak nih...ish...mau meleleh-leleh air mata + air idung nih...hahaha....ke sebab pembawakan baby???anyone leh jawab x?..yang paling tak tahan pagi tadi,masa ondway pegi keje..dengar radio hot fm..yang panggilan hangit tu..pagi td pasal anak dia saja-saja pekena mak dia..padahal benda tu lawak je...tapi hati aku sedih...haaa sudah..boleh plak hati jadi sayu..sensitip betul mak nak...
Gamaknye bila dah nak jadi mak-mak nih...jiwa dah xberapa kental la gamaknye...cepat bebenor nak jadi ratu air mata....hahahaha......Kandungan aku Alhamdulillah...dah mula rasa gerak-gerak comel dari baby...mula-mula tu ngatkan angin ke apa..sekarang masih belum berkungfu lagi..baru shy-shy kick baru...Semoga anak Ibu sihat n jangan nakal-nakal dalam perut Ibu.....

No comments: