Selamat hari Raya...dah telewat pon...

Rasanya xlambat kot aku ucap selamat hari raya...memang aku menyepi lama kat donia blogging nih...Bukan apa sebabnye aku ada masalah kesihatan..dah bulan posa aritu mujur dapat berpuasa jugak..even de la lopong...pasni aku ganti balik...Senyap bukan bermakna aku tinggalkan trus dunia blogging nih..tapi keadaan x berapa mengizinkan dengan alahan yang aku alamai...
Raya aku tahun ni agak kurang memberangsangkan la...walaupon anak-anak buah sume balik..tapi aku asyikla dok xlarat memanjang,....kandungan pon dah 4bulan tapi makan tetap memilih lagi....ayam jauh skali la boleh jamah...udang pon sama...air teo 'o' pon langsung xdapat telan...memang dugaan skit la...dah la masa raya ke-3 abang ipar aku wat open house nasi ayam..orang len makan ayam..aku makan nasi dengan salad n timun...betul-betul vegi anak aku nih...tapi badan mak tetap maintain....ngatkan leh kurus....yang besnye perut ank buah incik suami kecik je aku tengok...tapi perut aku baru 4 bulan tapi dah macam 5-6 bulan...haa sapa nak jawab tu....
Harap-harap kandungan aku sihatla hendaknya...pasni jangan memilih makan yer nak..ibu pon nak makan sedap-sedap jugak nih...pasni nak kene berpantang..hihihihihi

1 comment:

F a i z a h ' s said...

Assalam...dah lama nk pm kt sini tp xberkesempatan... sy pun jd cam awk..tp sy da ada 1org anak...sy da xdtg period 3bln... kira ni 1st time dlm hidup... period sy slalu jgk weng tp xpnh la 1bln xdtg...sy baca pertanyaan awk kt blog dr.adilah trus teruja yg terjah kt sini... pas 3bln delay period sy disahkan pregnant 5minggu... sape pun xsangka kan? huhuhu... jom exchange link... leh sharing2 :)