Mengidam lagi ke???

Aku perasan lepas balik dari kursus nih aku de habit baru..nak makan nasi lemak yang dibungkus dengan daun pisang...giler ke hape memalam pon kalo boleh nak makan jugak...dah balut daun pisang 1 bab..nak plak nasi lemak warna kuning...haishhh..nak cari celah mana kat cni..kene balik utara la jawabnya...hari-hari dok bising kat incik suami nak makan nasi lemak kuning...ye-yer aku tau boleh buat sendiri..masalahnye aku nak yang beli kat kedai..jenis suka perabih duit..xupaya la kalo ko suh aku wat pon..memang xkan buatnyer...
Ntahla tetbe tekak rasa nak makan...xsaba rasanya nak balik raya haji nih...kompom incik suami kene cari nasi lemak kuning..nyumm..nyum..sedapnye..dok tulis entry nih pon aku dah meleleh air liur...cepat la minggu depan...pada kawan-kawan y duduk area utara tu tau tak kat mana de jual nasi lemak kuning????tolongla aku yang mengidam nih...mengidam lagi ke dah masuk 24w nih???

No comments: