Bengkak..

Alohaaa....aku ni macam biskut chipmore kejap ada kejap tak de..ni tetbe muncul balik..hehehe...xde story yang gempak pon..bese-bese jer...balik raya..tapi kali ni aku balik kampung sangat lama seminggu noks!!!...heaven..tapi dalam dok heaven tu ada jugak hazabnye..ye kaki dan tangan aku bengkak..mak aku on pelik padahal baru 6 bulan..dah start bengkak kaki..kasut dah xmuat..boleh masuk separuh je..sian kat aku..nak berdiri pon sakit..xtaula kot orang len de macam aku ke x??anak buah incik suami xde plak bengkak-bengkak kaki..ke sebab peningkatan yang memberangsangkan hehehehe....tapi besnye balik kampung aku jadi princess..mak xbagi buat keje..duduk rilek je..makan sume berhidang..wahhh kalo macam ni hari-hari mau seronok..xsaba tunggu mak aku nak datang bulan 12 ni..duduk seminggu umah aku..lagi heaven sebab nanti kakak kompom-kompom ikut sama...dah datang nanti jangan lupa galas beg LV tu.hahahaha......

No comments: