Kembali bersiaran...

huh..lama sungguh aku x berblogging nih..sejak kuarnyer Ilhami Ilman mood trus ke laut...baru ler tahu penatnye menjaga seorang anak...aku salute kat ibu-ibu yang leh jaga anak ramai..aku yang sorang nih pon dah xtentu hala...before nih balik keje leh landing-landing depan tv...sekarang dah ada anak..balik keje amik ilhami xboleh dah nak landing-landing...sejak dah bijak pandai nih  nak main aje kejenye...xleh mama ilang depan mata..mula la nangis...malas nak ckp layan je pica Ilhami nih..
sy belom leh meniarap lagi..tapi mama sy dah bg sy meniarap

nak mandi tp kasi pose dulu

hehehe

bolat pipi sy

ms kene jaundice baru 6 hari..sedey mama masa ni tgk ilham

ms kat spital jaundice..
ok tata dulu...nak update pasal bersalin nanti la..

1 comment:

mama ffeeda said...

haha...kan haiza...xleh nak landing dah...bl tgk dia pakai zorro tu, tingat ms haiza call kata nk tgk fida..kn admit msk wad kan...bl leh jumpa face 2 face nih...