Ilham 4 bulan

Ni gambo Ilham 4bulan..budak bolat nih sian sungguh mama tengok kalo duduk dalam carseat..bila pakai belt je ayah cakap macam nak pegi diving..hahaha....nasib ler Ilham oii..badan dah bolat tapi kecik..dah 4 bulan ni tapi xnak meniarap lagi..letak je nangis nak suh mama n ayah amik..tak pon nak duduk..bila letak atas bouncer tekan siku nak bangun..ke anak mama nih nak duduk terus...hepp..nak skip meniarap ke???Ilham lebih suka duduk dari melentang..padahal kalo mama meniarapkan boleh je angkat kepala tinggi..dah boleh mengiring tapi xnak jugak meniarap...emm..anak teruna sorang nih macam-macam akal..

No comments: