The Last Day...

Fuhhh...leganya aku rasa sebab arini last day attend kursus..ye 1 month aku attend kursus yer...dah nak muntah aku rasa...pasni sila la bagi kat orang lain plak...semalam Ilhami demam... :( sian anak mama..bs kol cakap ilhami muntah..trus aku kol incik suami suh balik cepat..memula aku dah risau..tebayangla dia jatuh ke hape ke..masa balik amik kat umah bs Ilhami tengah tido.nice je la kan tengok elok aje..bawak balik umah adoi penat eh..ngatkan sambung tido..rupanya sambung memanjat..yer ilhami dah mula meragaih sana sini..elok dok meragaih incik suami balik...huh sian ayah ilhami pulun balik cepat..tengok-tengok anak dia elok ja tak rupa orang demam...

Balik ajak pegi klinik amik ubat..wahh kemain masa jumpe doktor dok menyembang...balik umah time makan ubat punyala hazab eh...siap kene bersilat aku laki bini...hazab weh anak aku nak makan ubat...de cara senang tak nak bagi bb makan ubat..padahal baru 8 bulan..dah kenai ubat dah...adoi..ari-ari dok bersilat la aku time bagi makan ubat...

layan video ilhami dok jadi ikan bandaraya jilat katil..

video

No comments: