Orang makan nasi..tapi anak aku makan ????????

Ni aku nak story kes anak aku nih...orang len makan nasik tapi anak aku makan kertas!!!ha kertas okay...ni kejadian rabu lepas...masa petang nak ke maghrib...Masa nih aku dok kupas makan buah lai...sambil-sambil dok bagi Ilhami makan...pastu aku suap la kat ilhami..la dah ada gigi so tahap nak gigit buah lebih tu sangat tinggi..masa bagi tu ingat dia nak isap ja..tup-tup p gigit buah lai tu..besaq plak eh..aku pon trusla korek-korek balik..ha la satg lekat mampuih weh...masa dok jolok-jolok nak bagi kuar tu..tetba anak aku muntah...memula aku tadah tangan..pastu jadah apa nak tadahkan dah kena lantai..aku pon biaq kena lantai..dah abih muntah aku tengok eh anak aku nih makan sayur besaqnya...tapi aku tak cek lagi p bawa kat sinki basuh mulut ngan tangan aku..dah tu letak kt sebelah aku lap lantai nak bersih muntah ilhami..masa tu aku macam pelik..eh awat daun sawi nih pelik..aku amik rupa-rupanya KERTAS okay!!!!aku terkejut sungguh macamana la boleh telan..
ni kertas yang berjaya ditelan oleh anak aku...
Marah tu memang marah...tapi kang marah sapa nak jaga anak aku..kene bagitau elok-elok la kat bs anak aku tu..sebabnye anak aku dah start mengutip..pantang tengok benda kat lantai sume nak masuk mulut....patutla aritu aku tengok ada benang dalam poopoo anak aku..memula tak syak lagi..ngatkan kot la benang lekat kt punggung dia kan..then jumpa lagi benda kat dalam poopoo anak aku.tapi aku macam xpe kot..tapi .ni kejadian ke3 yer..memang kena cakap dah!!!

2 comments:

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P said...

adoi bahaya nya kak.. benda halus2 boleh lah keluar kalau benda keras, macam guli ke.. mintak dijauhkan.

cikcoklat a.k.a Haiza said...

a'aah yana..mmg risau skrg nih...sume benda masuk mulut