Pavlova...lova...lovaaaa

Yer dah lama aku ngidam pavlova since preggy bambam Ilhami...mujurla Ilhami tak melelh air liur plak sebab tak dapat makan...so dengan kegigihan aku ajak nisa datang tdo umah sebab nak belajar wat pavlova...Mujur nisa dengan murah hati nak datang tdo..lagi pon bulan 10 dia dah nak balik trg...so ni pic yang aku snap wat pavlova tu..tapi dah kene ngap baru nak amik kan..so layan je la...
aku tesalah beli cream daa..tu yang cair..tapi sodappp...

very d tempting la

No comments: