1st trial PASS!!!

Masa anibeseri aku 28/11 baru nih aku plan nak berdating ber2 ajo ngan incik suami.....so aku dah book tiket tengok wayang..tengok Twilight uols...bukan pergi ber2 yer..tapi ber3 sebab incik suami suh angkut jugak Ilhami skali..mama nak feeling pon tak boleh tau..sebab Ilhami nih macam dah tau yang dia nak kene tinggal ngan opah n mummy dia..so bila tengok mamanye bersiap..mula la tak senang duduk..bagi tdo pon tak nak tdo.so solution adalah angkut sama p tengok wayang..memula dalam kete bising-bising mulut Ilhami nak menyusu..aku try sumbat botol...tapi tak nak...aku pon selak baju laju je Ilhami tangkap..hahaha....tak sempat nak kuar putrajaya dah telentok kawan kite nih...
Sampai wayang pon tak bangun-bangun...dari start masuk panggung sampai ler ke habis story twilight tu memang Ilhami tak bangun-bangun....Memula aku risau gak takut dia terkejut dengar sound movie kan...tapi nan hado nak bangun hero sorang ni...sedap telentok atas incik suami sampai ternganga..hahahaa...syabas bete..syabas...pasni leh mama n ayah angkut lagi p tengom wayang yer ILHAMI sayang...

4 comments:

Irtiyah said...

Salam

Wah.. hebat. baby tak bangun dengan bunyi yg macam tu kuat? Good boy.

cikcoklat a.k.a Haiza said...

Irtiyah:

A'aah memang xbangun...sedap aircond gamaknye..hehehee

:.noRuL.: said...

wah Ilhami nie bijak sbb dia pandai behave...
ada can la pas nie mama bwk jenjln lagi kan..

:P

cikcoklat a.k.a Haiza said...

huda:opkosla pasni mama leh bawa lagi ilhami jln2...takpon kalo mama nk g berdating dgn incik suami..bole mama sy tgglkan sy dgn auntie eh...