CUTI SEKOLAH

Sok bermulanya cuti skolah..tapi aku tak cuti eh..sebab aku bukan cikgu der...aku adalah kuli batak..yang mana kene berkerja jugak..dan kadang-kadang time orang len sedap dok tidoq sampai keluaq ayaq liuq basi aku kene berkerja!!!!...Next week bs Ilhami bercuti sebab nak bawak anak-anak dia berjalan..ya la aku pon paham gak aih..dia pon nak jugak pi holiday..so next week Ilhami kene p nursery..nanti kita tengok lagu mana Ilhami dok nursery...teriak ke tak...Tapi aku yang dah dok risau nih...ha la kat umah bs dia tdo dalam doi(buai) ni kat nursery mana ada doi...harap-harap mau la Ilhami tdoq kat bawah dengan bebudak lain..

Cuti skolah aku tak p mana-mana..dah kata anniversary ujung bulan nih tapi boleh tak plan nak p mana-mana lagi...sebabnya aku malas nak bersesak-sesak dengan orang ramai..kata incik suami dah tak mau bersesak dok kat umah je..huh mana mau kan..tetbe p beli tiket p obesi ka mana nak tau kan..aku ni kan suka wat tindakan luar kawalan...hahahaha....Yang bestnya tahun ni tahun ke-3 aniversary dan tahun ni sambut ber3..ye tahun lepas pon ber3 tapi Ilhami dalam perut lagi..tahun ni dah ada dia skali..besnyer rasa..

Tengah rancak taip kawan sebelah aku nih tegur..apa ko taip nih..laju jer..ishhhhhhh..kacau eh ilang idea aku...okla chow dulu..sebab idea dah ilang...

No comments: