HOT & SEKSIS Pemanggang Ajaib

Korang sume dah de ke pemanggang ajaib nih????ala y pemes tu..kalo lom meh beli kat aku..heheheeeee
source google

google
Aku jual murah ajo..harga asal RM129 kan..aku jual RM125 tak termasuk postage eh...kalo area putrajaya/bangi/equine/puchong tu leh je COD..tapi kalo korang rajin nak mai amik sendiri pon boleh jugak..xde la kos postage tu yer...luar kawasan aku postage yer untuk postage RM15/sabah n sarawak RM25...ok sape-sape yang mau leh email aku eh cikcoklat1235@gmail.com

1 comment:

Nur Ezqy said...

Anda mencari pregnancy(UPT) dan Ovulation (OPK) test murah?
Hanya RM1/pcs
lawati blogshop: http://kit-ujian-kehamilan-murah.blogspot.com