Bila SiAyah Sakit Mata

Ermm..semalam petang incik suami sms bagitau dia sakit mata...memula aku cam eh..eh..malam semalam okay jer..bangun pagi pegi keje pon okay je..tup-tup petang sms cakap sakit mata..so incik suami cakap nak balik lambat skit nak pegi farmasi beli ubat..So masa maghrib sampai umah..nah aku tengom dah rupe mata antu raya dah merah menyala..eh..penah ke tengok mata antu raya????kompius jap aku..hehehe...
So solution malam tadi adalah tido asing-asing..aku ngan ilhami tido dalam bilik..incik suami tido luar..jadi lah aku isteri kesepian kejap...ye la kene kuarantin dari ilhami..kang jangkit dekat budak bulat tu sapa mau jawab...tak pasal-pasal aku kene cuti sekali tau....

Cepat-cepatla baik yer suamiku..jumaat nih dah nak kene g teambuilding..kalo tak baik lagi camne kita nak pegi sama-sama.....

No comments: