Bolat Kembali..

Now Ilhami asyik tak sihat aje...tak tahu la ubat aku dah bagi tapi still kahak banyak lagi...so semalam incik suami ajak pegi barber shop kasi potong itu rambut budak tecik...Memula masuk kedai muka syok la sebab banyak cermin kan...Ilham ni suka sungguh kalo dengan cermin..Pastu masa nak potong rambut incik suami yang pegang,so memula muka cam kompius apasal bangla nih balut badan kan...tapi still maintain muka suka ajo..bila start mesin itu rambut,..yang tak tahan boleh plak sengih kat aku..syok la tu..before nih incik suami yang cukur kan..kali nih kasi kedai le  plak kan..hehe..nah layan pica Ilham potong rambut


muka redho

menahan kepala kena sagat


saya suda BOLAT

 1st trial pass!!!..bagus sungguh anak mama nih...pasni dah tak payah ayah cukur kita pegi kodai ajo...hehehe

No comments: