End Of 2012

Ending 2012 aku adalah tidak best sebab aku kene demam selesema berjangkit dengan Ilhami..memula Ilhami selsema plus batuk pastu trus kene lelah.aku is sedih :( now aku plak...malam tadi punya la perit tekak aku nih..mula la merengek-rengek kan konon nak amik simpati dengan incik suami tolong amik air..tapi non had..last kena bangun sendirik okay..by the time aku bangun ilhami plak batuk-batuk..anak aku tu memang time 3-4am selalu batuk berkahak..bila dah batuk mula la penat..sian sungguhla..dah pegi doktor tapi tak ilang-ilang jugak :( sedih tau..ilham dapat lelah sebab aku dulu-dulu ada lalah..so menurun la kat anak..
Sok dah masuk tahun 2013..azam tahun 2013..macam biasa la carry forward je azam yang tak tercapai and tambah skit-skit azam baru..hehehehe..nak jugak kan....tapi most azam 2012 dah tercapai...

Sok mood nak wat tiramisu kek..so balik keje ayuh ke cold storage mencari bahan..anak menakan request wat pavlova..tapi mak menakan is malas..tengok la bile seru pavlova datang nanti mak menakan buat..so pada semua

google
p/s:sambut-sambut jugak tapi jgn bln 9 tahun depan kuar paper bersepah berita bayi kena buang..


jgn lupa join cni..murah-murah barang pada yang suka shopping tu kan 


No comments: