K-POP..tetbe i jadi muda

Lately agak bz sebab berpindah workstation...mula pindah last week hari jumaat..sebelum nih unit aku duduk macam dalam aquarium..now Alhamdulillah dah proper tempat duduknye kan...so baru ler privacy skitkan..
Tapi nak bergossip susah skitla..hehehe...tadi tengah banyak plak idea..bila start menaip ilang trus idea aku..hoih...makin tua nih makin lupa sungguh aku...bila pindah workstation nih bosan la skit..nak layan radio online nan hado sume kene blok..nak dengar radio kat tepon...hemmm...malas aih.sesudahnye gigih aku dok google..tetbe leh tejebak ngan K-POP..apakeha...trus tetbe feeling mudo belia den ni haa...so untuk menghilangkan bohsang aku nih...layan kan je la music K-POP nih...ishh kang de yang gangnam kat cni plak...hehehe

Lagi 2hari aku nak kene team building kat cherating..Memula susah ati jugak ngat nak kene tinggal Ilhami..tapi mujurla boleh angkut familia..so sms incik suami tanya boleh follow aku tak..n lucky me dia cakap bole..lagipon jumaat incik suami dapat cuti tanpa rekod..sebab aritu dia ada exam..makanye bertolak tengahari lah yoo...

Nak kata 1st time bawak Ilhami pegi jenjalan tak jugak..sebab before nih dah de pengalaman bawak nek kete balik kampung yang berjam-jam kan..tapi yang aku risau bab menyusu la kan...bukan tak tahu anak aku tu..susah sungguh nak isap botol...ni jenuhla incik suami memujuk nanti...aku ngat lagi last year aku pegi teambuilding masa tu tengah sarat nagndung Ilhami..masa pegi incik suami tak ikut..so menapak bas opis kan..memang seksaan aku rasa dengan bengkak kaki tangan, pastutrus demam...Kali ni suka sebab leh bawak Ilhami,cuma sian ler kan aku bz nnt dorang boring plak..so langkah selamat..aku suh incik suami beramas-mesra dengan laki-laki opismate aku tu..tapi aku tak yah risau laki aku tu memang ramas-mesra pon..okla layan kan lah pica ustaz ilhami
imam muda Ilhami Ilman

 

No comments: