ILHAMI TURN'S 1..Happy besday ANAKKU..

Nampak tak kegigihan seorang ibu...aku siap capture then crop...anak aku MUHAMMAD ILHAMI ILMAN dah setahun arini..ALHAMDULILLAH...semoga anak mama menjadi anak yang soleh,anak yang baik,serta berjaya di dunia dan akhirat...


رَبَّنَا وَاجْعَلْنَا مُسْلِمَيْنِ لَكَ وَمِن ذُرِّيَّتِنَآ أُمَّةً مُّسْلِمَةً لَّكَ
وَأَرِنَا مَنَاسِكَنَا وَتُبْ عَلَيْنَآ إِنَّكَ أَنتَ التَّوَّابُالرَّحِيم (Al-baqarah : 128)

Terjemahan Ayat:
"Wahai Tuhan kami! Jadikanlah kami berdua: orang-orang Islam (yang berserah diri) kepadaMu, dan jadikanlah daripada keturunan kami: umat Islam (yang berserah diri) kepadaMu, dan tunjukkanlah kepada kami syariat dan cara-cara ibadat kami, dan terimalah taubat kami sesungguhnya Engkaulah Maha Penerima taubat, lagi Maha Mengasihani.


nah layan muka besday boya arini..ohh kami dah sepakat nak celebrate 1st besday Ilhami kat umah kakak aku ujung bulan nih..sebabnye..sume famili aku akan turun umah kakak aku nanti..so skali arung sambut besday opah jugak..hehehe....

saya dah boleh berjalan...

3 comments:

ctmah said...

happy birthday ilhami sayang..
panjang umur, murah rezeki n semoga menjadi anak yang solih ye

cikcoklat a.k.a Haiza said...

time kasih untie ctmah..hehe..

Feeda said...

hepy besday ilhami...dah besar dah pun... nnt meh jumpa untie yer...