Terasa Hati..

Hari isnin selalunye mood akan suwei skitkan..yela 2hari coti-coti..pastu kene bangun awal keje..ermmm....tapi aku pagi nih mood 50-50 la...ye la semalam ilhami buat perangai..tengah-tengah malam bangun teriak apa taktau...macam besa bila uwaaa je aku selak baju bagi..tapi semalam macam tak puas kot..susu dah kurang..so lepas isap pon still nangis..trus aku bangun p bancuh susu..haaa amik kena sebotol terus tidoq lena dengan aman...hehehe....tu la semalam berlagak..aku bagi botol tak nak..nak melekap ja...pastu dah la tak mau makan nasi..nak makan roti ajoo....

Pagi nih pas beli bekpes aku turun ke nursery nak anta kuih dekat ilham..tapi luluh ati aku nih tengok ilham nangis takde sorang pon yang amik tolong pujuk...aku rasa dah lama ilham nangis..padahal de je 2orang cikgu dalam bilik tu..kot yer pon tak nak dukung anak aku tu..ko tolong le pujuk bagi diam...memang nak teriak jugak aku tengok..tapi aku tahan je..bila nampak muka aku baru rasa nak p amik ilhami...nak marah pon kang ilham yang jadi mangsa..trus naik opis aku kol incik suami ngadu kat dia..pas dah kol incik suami aku kol plak mak aku ngadu..sedih kan..kalo ikut hati nih  nak je aku jaga ilhami 24h..ishhh...geram aih....

p/s:mood si ibu adalah sedih...Ya ALLAH tabahkanlah hati aku....lindungilah anak aku dari segala kemudaratan...

4 comments:

ctmah said...

jaga anak 24jam tanpa henti pun takpe kan kak! :(

cikcoklat a.k.a Haiza said...

cmah:aah kalo bole nak de dpn mata 24h..tapi tu ler kita kn keje..untungla mak-mak y dpt jg ank 24h

yUmiE AzuRa said...

sobsss..
aa cmne org nk cri taska kt iman ni nt kak??tu le yg takut sbnrnye..

cikcoklat a.k.a Haiza said...

Yumie:hati kene tabah ler..hehehe..nak2 plak iman dah lm ddk dgn ibu n opahnye kan..bertabahla..