GIVEAWAY BRO NAS:Hadiah misteri bernilai rm800

Sambil bertungku aku dok baca blog...hebak dak aku? Kata dunia hujung jari..sambil-sambil tu nampak GA ni kat blog kawan aku simama mursyid..so dengan gigih aku join jugak GA ni..mana tau kot rejeki kan..so layan kan je la selepie aku ni...
Manukan
1selfie ni aku pulun sengih sebab pestime p pulau manilukan n satu lgi sebab guna tepon baru masa tu..aku beli sebelum p holiday kat sabah..cewi la orang utara kata dapat tepon baru keja selpie ajo la
anak aku pon pandai sefie hokay 
Abaikan gamba anak aku hat senget ni..kes mama malas nak rotate..mahap yer tuan admin..hihihi...anak pon nak join selfie jugak..ni selfie dalam rumah katako...okla tu bajet retis jugak anak ku..
Selfie dalam kereta dengan half botol susu anak
banyak aih gamba selfie aku..ni namanya selfie dalam kereta sambil riba ank minum susu.selfie dengan separuh botol anak..hahaha..peduli apa kan janji aku join GA bro Nas ni..hahaha..ok wish me luck


3 comments:

Bro Nasa said...

good luck..terima kasih join segmen ni ye..nntkan keputusannya esok

Norhasniza Khalid said...

mama datang dari segmen yang sama.. :)

cikcoklat a.k.a Haiza said...

Thanks ye mama norhasniza