Nasi Arab Versi Derhaka

 Hoi mak ngidam nasi arab..nunggu incik suami free ntah bile so gagahkan diri lah juga buat nasi arab versi derhaka...


Planning nak lunch nasi arab kat luar...skali incik suami keje plak dah...hoii stress mak nak nunggu malam nak p makan.mujur la dia bawak panglima aku yang sorang tu ikut sama..tidak mau bersilat aku..tinggal la aku dengan adik manis sorg ni..senang keje mama..pagi-pagi bangun setelkan si abang dulu sebab nak ikut ayah keje.Lagipon dah buat aggrement dapat adik..incik suami kene bawak ilham.pegi keje kalo weken..huh mencabar aih jadi mak anak 2 ni..camno la mak-mak kita handle anak y lebih dari 2 ni..Ok dah kelaut dah topik..back to topic resepi aku google je..bahan-bahan aku main redah je apa yang ada kt dapur n freezer..


Makanya jadila nasi arab versi derhaka aku

Kekonon nasi arab versi aku
gulai daging kekonon nak makan dengan roti jala..last2 dok menjala ajo..
Ayam bakar aku sendiri tak tau nak describe..haha



Tak payah nak presentation bagaila..aku je yang nak makan kot..so aku letak je gambo dari dalam periuk n pemanggang je..hehee...resepi aku google kat blog Puan Uda.
Haa kalo tak pon beli je pes nasi arab..aku ni kes teringin yang tahap tak leh dibendung...gagah la buat..dari dalam pantang kot aku dok nak makan..now abih pantang imani pon dah 2bulan..bole la pegi makan nasi arab..heheh..
Ok chow dulu tahap lapar parkinson tunggu uncik suami n ilhami balik makan nasi arab versi derhaka aku ni..hahahaa....sila la jangan terliur

No comments: