Mandi Manda Di Dataran Gemilang

Cerita mandi ahad lepas. Kitaorang pergi mandi pool dekat Dataran Gemilang Presint 4. Memang tak plan pon nak pegi mandi sana..Since si abg Ilhami request dekat ayah petang sabtu cakap ayah abang nak mandi pantai..So ayah tanya mama dekat mana nak bawak si abang dengan adik pegi mandi..Nak menapak ke PD, Morib or sepang macam malas..tetiba aku teringat Dataran Gemilang.

Pada yang tak tahu location tu..meh sini aku nak bagitau..Dataran gemilang ni betul-betul berhadapan dengan kementerian penerangan dan kementerian perumahan presint 4. Dataran gemilang ni yang dekat roundabout tu.Nampak gambar yang bawah tu..yang tanda bulat hitam tula kolamnya..ada 2 kolam atas dan bawah..memandangkan anak raja putera lilin aku tu taknak mandi kat kolam bawah so layankan aje mandi kolam atas..Parking mudah aje..nak-nak kalo pegi pagi-pagi weken..boleh parking ats atau pon bawah terus kat kolam..
sumber google
Aku pegi ahad pagi..siap buat breakfast so gerak la..lagipon dekat je kan dengan umah aku ni..dont worry shower pon ada..masa aku sampai tu tak ramai orang..cuaca pon redup je..best tenang..aku tak mandi pon..incik suami yang layan si abang dengan si adik..air pon cetek..tapi still perlu guide dengan orang dewasa..

shower -sumber dari http://alwzbemybaby.blogspot.com

Ni untuk panduan ibubapa yang datang kat sini

 sumber - http://alwzbemybaby.blogspot.com
Masa ni kitaorang mandi dekat bahgaian atas. Tengokla si abang tu kemain lagi ko.

ayah dah mcm coach je bagi arahan untuk abg ilham renang berirama..haha



adik paling happy bab main air ni...abang plak buat aksi renang

asal anak-anak gembira mama pon gembira

siabang selalu buat mama jerit2 sebab buat aksi mcm expert sangat renangnye..adik plak tukang mengikut
layankan je la anak-anak..sekurang-kurangnya ada gak aktivti untuk dorang..lupa plak..kat Dataran Gemilnag ni selalu jugak buat macam-macam event..so pada yang nak datang tu memang sesuai untuk famili sangat la...So let's enjoy...

4 comments:

QasehnyaRania said...

member saya duk putrajaya (huda) ada jga bgtau pasai tmpat ni.
tp blm bawa lg rania ke sana. hihi

pppsstt: akak, ye ke ..hihihi. kiranya akak ni mak sedara sebelah ayah atau mak dia?

jgn akak citer dgn dia yg saya ada blog pulak..hihi.segan pulak.tp huda ada la blog. tapi dia dh ttup.
dlu buat blog slps ttgok blog huda la.

cikcoklat a.k.a Haiza said...

Akk mak sedara belah mak dia..hehehe...ooo bwk la rania best...dia pon dl rajin bc blog akk..pas tu akk stop lama blog..ni br rs rajin skit nak update

Raihanah Ahmad said...

baru tahu pasal tempat ni, nanti nak plan ke sana la

cikcoklat a.k.a Haiza said...

sila le bwk ank2 ke sn..best