Terima Kasih ZALORA

Cewah tajuk tak blah kan..hehee...bukan apa aku semalam membeli di ZALORA tup-tup harini dah sampai barang yang diorder tu..perh..lompat bintang mak..suka tau barang cepat sampai.Cepatkan..Semalam order harini dah dapat..
Since dapat voucher RM100 dari Zalora aku pon shopping kasut je la..Memangd ah niat nak cari kasut keje dan sandal..Bila dapat voucher free harusla lompat bintang kan..Trus aku zasss buka website ZALORA cari kasut yang bekenan dihatiku..Puas menilik ok dah dapat yang dihajati...Sila layan gambar kat bawah ni.

Tengok kat tempat wah dah dapat barang yang ditungu-tungu


Tengok sigojes hitam tu..Seksi bebenar aku nengok..hehehe..harga pon bole tahan tak mahal sebab de diskaun dapatla dalam rm45++..Aku suka tapak kasut tu..seksi aku rasa..Ok jimat dah duit aku nak beli kasut keje.


 Ni plak sandal ke-2 aku..Aku amik yang ni sebab nak cukupkan bajet RM100 tu..hehe..memandangkan aku taknak tambah duit dah..memang aku cari ngam-ngam dengan bajet RM100.Cun kan yang ni brand bata harga pon dalam rm40++ jugak. bole la pakai hari-hari..memandangkan aku ni jenis payah nak beli kasut.Bila dah beli memang aku blasah guna sunguh-sungguh la.

 Ehem-ehem siseksi dah tersarung kat kakiku..adoi seksinye rasa..haha..biarla tuan tak seksi pon kan..hehehe..
 Sandal ni plak aku test..ok semua puas hati.Brand BATA pon sedap ooo

Ni surat invoice

Jangan risau kalau tak muat atau terlebih muat boleh tukar dalam masa 30hari pembelian. Tengok Zalora siap bagi poslaju dalam pos tu.Pastu dapat lagi diskaun voucher dari zalora..Best kan..tunggu apa lagi sila p beli kat zalora.

p/s:ini iklan tak berbayar okay..aku saja review sebab puas hati dengan barang-barang dari zalora and aku rasa berbaloi bershopping kot..Tapi kalo Zalora nak aku review lagi pon bole..sebab dapat lagi voucher free kan..hehehe..siapa tak mau benda free...hehehe

No comments: